Skeid 2

Diskuter annet relatert til Skeid Fotball. Junior elite, Skeid 2, Skeid-historie, Oksene, drift, administrasjon m.m.

Moderatorer: Henrik H., Inger, Anders

Skeid 2

Innlegg Moonlight-Shadow » 30 Jul 2010, 20:53

Sitter å glaner litt på resultater og tabell 3 div -avd 05. Skeid 2 ligger 3 fra bunn. De har ikke vunnet siden 25 mai. Noen som veit hvor mange som rykker ned fra 3 div ? Tror det er viktig at de holder seg i 3 div.
Moonlight-Shadow

Re: Skeid 2

Innlegg Anders » 30 Jul 2010, 21:40

På grunn av omleggingen av 3. divisjon i 2010 er det intet mindre enn halve avdelingen som rykker ned i år. En tynn A-stall og dermed stor belastning på unggutta og junior elite-spillerne er nok litt av forklaringen på de svært vekslende resultatene for Skeid 2 så langt i år.
Truth be told.
Brukerens avatar
Anders
Site Admin

Innlegg Moonlight-Shadow » 30 Jul 2010, 22:05

Ja stemmer det. Hadde glemt at siste ting bestemte det. Da skal det vel holde hardt, selv om det bare er 4 poeng opp til sikker plass, som Frigg 2 holder nå. Men mange rare resultat hittil i avd så det kan jo gå. Follo 2 borte er neste på Tirsdag
Moonlight-Shadow

Innlegg Tore T » 31 Jul 2010, 12:52

Bilde

When they kick out your front door,
How you gonna come?
With your hands on your head,
Or on the trigger of your gun?
Brukerens avatar
Tore T

Innlegg Moonlight-Shadow » 31 Jul 2010, 14:47

Tore T skrev:Gjeeeesp:

viewtopic.php?f=12&t=223

Jeg beklager dypt at jeg ikke tok meg tid til å lete frem en annen skeid2-tråd som var på en annen side under skeid fotball, som handlet om hvilke lag vi var satt opp mot og som var skrevet i november 2009.

Sukk
Moonlight-Shadow

Innlegg Burnley » 31 Jul 2010, 16:58

Skeid-Søpla-5-0 skrev:

viewtopic.php?f=12&t=223

Jeg beklager dypt at jeg ikke tok meg tid til å lete frem en annen skeid2-tråd som var på en annen side under skeid fotball, som handlet om hvilke lag vi var satt opp mot og som var skrevet i november 2009.

Sukk

Som velfortjent straff blir du nå dessverre nødt til å gå naken over Karl Johans gate på langs med spiss hatt og en plakat på magen hvor det står "jeg er et syndig vesen som valgte dette som straff selv om alternativet var å ikle meg et VIF-skjerf i enerom i kun ti sekunder ".

Burnley
Burnley

Innlegg Moonlight-Shadow » 31 Jul 2010, 18:35

Heller naken enn klovnedrakt.
Moonlight-Shadow

Innlegg Tore T » 31 Jul 2010, 23:57

Skeid-Søpla-5-0 skrev:

viewtopic.php?f=12&t=223

pp

Sukk

Ingen vits å i hverken beklage eller sukke, det er gjengs forumoppførsel å sjekke om det finnes tråder før man starter en selv. Hadde du tatt deg tid, så hadde du fått svar på alt du lurte på i en eksisterende tråd.
Bilde

When they kick out your front door,
How you gonna come?
With your hands on your head,
Or on the trigger of your gun?
Brukerens avatar
Tore T

Innlegg Moonlight-Shadow » 01 Aug 2010, 09:37

Tore T skrev:
Skeid-Søpla-5-0 skrev:

viewtopic.php?f=12&t=223

pp

Sukk

Ingen vits å i hverken beklage eller sukke, det er gjengs forumoppførsel å sjekke om det finnes tråder før man starter en selv. Hadde du tatt deg tid, så hadde du fått svar på alt du lurte på i en eksisterende tråd.

Ja, og hadde vårt forum vært like gammelt som f eks Lyn sitt, noe det sikker vil bli en gang, så ville man kanskje måtte bla i 95 sider og brukt 2 timer for å finne ut om lignende topic stod noe sted. Og ikke nok med det. Man måtte også lese alle innlegg i tråder der svar kunne ligge.

Hadde temaet nylig vært oppe og det lå på side 1 så kunne jeg forstått gjespinga og gnikkinga di, for jeg scrolla ned side 1.Hadde vi hatt et forum man kunne søke i kunne jeg også forstått det. Du startet tråden November 2009 og den lå på en annen side. Min tråd handlet også om at vi nå er kommet halveis og at Skeid2 ikke hadde vunnet siden 25/5.

Sukk og dobbel sukk.
Moonlight-Shadow

Innlegg Anders » 01 Aug 2010, 12:52

Gudene skal vite at det ikke er noen "Google-standard" på søket her, men det er muligheter for det i forumet: http://bildr.no/view/695513

Ellers har vel både Tore T og Skeid-Søpla-5-0 et poeng. Man bør sjekke om relevante tråder tar opp lignende temaer og bruke disse. Men når de relevante trådene er så gamle kan det vel også være greit å opprette en ny. Jeg tror dermed det ender uavgjort 1-1 mellom Tore T og Skeid-Søpla-5-0 i dette oppgjøret.
Truth be told.
Brukerens avatar
Anders
Site Admin

Innlegg Burnley » 01 Aug 2010, 13:48

Ja, men Tore skal ikke gå naken gjennom hele Karl Johan med spiss hatt på....om han ikke selv insisterer, da.

Burnley
Burnley

Innlegg Moonlight-Shadow » 01 Aug 2010, 14:39

Anders skrev:Gudene skal vite at det ikke er noen "Google-standard" på søket her, men det er muligheter for det i forumet: http://bildr.no/view/695513

Var vel det jeg mente. Jeg har jo forsøkt før. Når man søker på skeid 2 eller bare på Skeid får man denne meldingen...(...«skeid 2» ble utelatt fra søket ditt.Du må ha med minst ett søkeord på mellom 3 og 14 tegn. Vilkårlige tegn (*) telles ikke med. )

Søker man på skeid2 og ikke tar med med mellomrommet kommer det 4 treff men bare fra den siste tråden og ikke fra den fra steinalderen :-) Søker jeg på navnet mitt i A-laget er det 46 treff. Det burde kommet 8748.

Søker jeg på ord jeg vet jeg har brukt selv etter jeg har åpnet topic får man samme melding. Altså søk i emnet....
Så du har rett i at det ikke er Google standard :-)

Så selv om man bruker søk på topic eller emne, og ikke får treff, så ville ikke Burnley sett på det som formidlende omstendigeheter og jeg måtte fortsatt gått naken nedover Karl Johan.

2-1
Moonlight-Shadow

Gå til Skeid Fotball

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Bridge by mehdiplugins.com

Copyright © 2010 Skeid Fotball. E-post: post@skeid.no
Ansvarlig redaktør: Tarald Rohde. Kontakt webredaksjonen | Innhold kan ikke gjengis uten kildehenvisning til www.skeid.no
Nettsidene er produsert av Huset kommunikasjon & design as