
Foodback ny partner!
Foodback innhenter og analyserer kundeopplevelser, og skal nå bidra til å gjøre kampdagsopplevelsen på OBOS Idrettspark Nordre Åsen bedre
Kampdagsopplevelsen har lenge vært et fokusområde, og Skeid har som mål å være det hyggeligste stedet i Oslo å se fotball live. Vi har jobbet med både mat- og drikkesortiment, fasiliteter og flyt i kampdagsarrangementet. Nå får vi hjelp til å bli enda bedre.
- Det er noe spesielt med klubber som Skeid, som har vært en hjørnestein i bydelen i over hundre år. Skeid handler om mer enn bare det som skjer ute på banen. Det er opplevelser, tilhørighet og minner som skapes. Nå skal vi bidra til å legge enda bedre tilrette for å utvikle Skeid-opplevelsen, forteller Stian Løkling Pedersen, daglig leder i Foodback.
I løpet av denne sesongen kommer Skeid til å benytte seg av Foodback til å innhente tilbakemeldinger fra besøkende på kamper og andre arrangementer, for å kunne videreutvikle måten vi jobber på.
- Foodback er en kul partner å ha fått på plass for oss, og passer veldig godt inn i vår strategi med fokus på kampdagsarrangementene. Vi skal ha den triveligste kampdagsopplevelsen i Oslo, og da er det viktig for oss å kunne ta tempen på hva Skeidfolk tenker og mener, forteller salg- og partneransvarlig Kjetil Skogen.
Utover sesongen vil du se at det dukker opp QR-koder rundt om på anlegget, og vi oppfordrer til å ta de i bruk og gi din tilbakemelding!